Effektiv kundsupport med Askly
Askly är en användarvänlig chattlösning för kundsupport som är designad för att underlätta kommunikationen mellan företag och kunder. Med realtidsöversättning till över 140 språk, gör Askly det möjligt för företag att interagera med sina kunder på deras modersmål. Chattfönstret är lätt att integrera på vilken WordPress-webbplats som helst med bara några klick, vilket gör det enkelt att komma igång med att erbjuda effektiv support. Dessutom inkluderar Askly funktioner som e-postformulär, länkar för samtal och en FAQ-sektion för att hålla kunderna engagerade längre på produktsidorna.
Askly erbjuder även integration med Facebook och Instagram, vilket gör det möjligt att hantera alla kundärenden från en och samma plattform. Med ett analysdashboard kan användare övervaka sin online-support och få insikter om kundinteraktioner. Anpassningsmöjligheterna för chattdesignen och den obegränsade chattloggen bidrar till en skräddarsydd och hållbar kundsupportlösning. Efter en 30-dagars gratis provperiod kan användare välja en transparent prissättning som börjar från 29€.